poniedziałek, 29 listopada 2010

Tutorial :)

Znalazłam w sieci ciekawą stronę o wiązaniu przeróżnych węzłów, ze schematami i tak dalej. Kilku z nich się naumiałam, ale jeden tutorial mnie po prostu rozbroił :)



 Start at A, finish at B. Precyzyjna instrukcja, nie ma co :)
Ale fakt faktem, do zawiązania tego węzła właściwie nie potrzeba więcej wskazówek... Arkusz z wydrukiem, mnóstwo szpilek i iście chińska cierpliwość, to jedyne, co trzeba mieć, żeby spleść to cudo :)
Mimo pewnych trudności w wykonaniu, tutorial jest jednakowoż inspirujący :) Mam w zeszytach co najmniej kilkadziesiąt szkiców węzłów celtyckich (przykłady poniżej) i kiedyś zastanawiałam się nad włączeniem tych moich projektów do makram. Wydało mi się to jednak nazbyt skomplikowane. Teraz, kiedy patrzę na wzór powyższego węzła, dochodzę do wniosku, że właściwie chyba wszystko jest możliwe...

2 komentarze:

  1. Do tych węzłów podaję, bo pasuje jak ULA-ł, identyczny komentarz jak do "wystawy węzłów" - odsyłam ;)
    PS. Why not "start in B, finish in A"? Ojjj, niedobrze być sfiksowanym funkcjonalnie i podawać tylko jedno rozwiązanie jako słuszne, gdy jest ich więcej ;P Kasiu, don't worry, ta uwaga jest oczywiście nie do Ciebie, tylko do mega złożonej instrukcji Twej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No instrukcja jest powalająca :) Pewnie równie dobrze można zacząć w B, jeden czort :)

    OdpowiedzUsuń